Feminine Wash Aura Queen Penipu !

1:55 PTG



Produk penipu mula-mula kata boleh hilang bau tapi ni apehal bau hilang , wangi , keputihan dah tak de , makin ketat pulak tu !

" Sis ni ckp tak serupa bikin, berdosa tau menipu org kata produk confirm leh hilang kan bau. Sy pakai bukan je bau hilang tapi kenapa keputihan saya hilang sekali dah tu jadi sempit pulak ?? Hehehe memang terbaik la produk Aura Queen ni sis" - Kak Ina, JB

Stress selalu pakai produk wanita tapi indah kabar dari rupa kan? Stres beli mahal-mahal tapi kesan kureng ?? Kini Aura Queen mampu mengubah segalanya.. Dengan sekali pengunaan je seawal 1 minit dah dapat rasa kesegaran nya dan keharuman nya.

" Hubby cakap mcm nak ggt pun ade.. hihi tkut sy sis . Romantik dia lain macam sejak dua menjak ni.. asyik nak bekepit je" Pn. Yati , KL

APA YANG BESTNYA?
=================
Hanya 2x pengunaan maslah bau hilang
.
Seawal 1 minit dah rasa segar pada V
.
Jimat puluhan ringgit , tak perlu pakai banyak produk untuk V kerana ia bukan sekadar harum malah merawat.
.
.
FW AURA QUEEN
===============
(✔) HARUMAN YG MEMPESONA - mengandungi haruman sensasi dan memikat si dia serta dapat mengurangkan stress dan membangkitkan ketenangan.
(✔) MEMPUNYAI AGEN PENYEJUK - Jangan terkejut sis bila pakai rase sejuk macam letak ais, AQ memberi kesan seawal 1 minit. Sis tidak perlu menunggu lama tau untuk merasakan kesan maksima dan tindak balas keatas V sis.
.
(✔) KESIHATAN DAN KEBERSIHAN- Hanya dengan satu botol sahaja semua keperluan V dipenuhi. Sis akan lebih JIMAT, lebih CEPAT dan lebih MUDAH, kenapa bayar lebih?
.
(✔) ANTISEPTIK – mengandungi garam laut yg berfungsi sebagai antiseptic bagi mencegah jangkitan kuman dan bacteria.
.
(✔) AMAT SESUAI UNTUK SEMUA MASALAH V - Dah tak payah pening kepala nak cari penyelesaian utk semua masalah.
.
.
MANFAAT GUNA AURA QUEEN
===============
Bayangkan, slps sis gunakan AURA QUEEN ni 2-3 kali je, sis akan:
(✔) Kebersihan V lebih terjamin
(✔) Masalah bau gatal2 akan selesai
(✔) Hari-hari yang lebih selesa dan berkeyakinan
(✔) Lps tu, sis kompem akan jadi lebih konfiden bila dgn suami. (Suami pun senyum selalu, dah wangi n superb la katakan)

Boleh dapatkan dengan Wakil Stokis berhampiran
Hotline no 014-9323212
.
.

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Terima kasih bersama Aura Queen Original... Serlahkan Auramu! EmoticonEmoticon